28. mars 2010

Er nok aldri nok?

Når det kommer til interiørblader er det mange valgmuligheter, men kanskje ikke like mange som virkelig faller i smak. Noen av mine favoritter er Boligliv, Boligpluss (som ble lansert i House of Oslo, mens jeg jobber der), Rom123, Elle Interiør + en rekke svenske blader.

Mange av disse bladene har kommet i postkassa regelmessig, men i et snev av sunn fornuft sa jeg opp abo. når det var på tide for fornyelse av abo. MEN, det store MEN er at jeg savnet denne gjengen...

Trøsten er at i alle fall en fast følgesvenn kom her før helgen og reddet påskeferien, nemmelig Kamille!
Synes de virkelig har mye bra stoff!


I morgen går turen til Narvesen i håp om at BoligLiv's nyeste nummer har kommet.
 For når det kommer til interiørbladet er NOK aldri NOK.
Nå er det vår i alle blader og jeg sier JA takk!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar