14. juni 2010

Lappeposer og bestemorsruter

Jeg kaster meg ut i ukjent terreng, tar symaskinen fatt og produserer to lappeposer til gutta mine. Ble ganske fornøyd med resultatet! To stk lappeposer laget av en herlig blanding nye og retro stoffer. Posene skal være "ferieposer" og fylles med ting som ungene kan kose seg med på flyet på vei til syden i sommer. Hemmelige overraskelser!

Elendige bilder tatt med mobiltelefon. Jeg levert tilbake speilreflekskameraet til svigermor, så nå er vi tilbake til elendige bilder:) Høyt på ønskelisten står kamera!!!! Veldig høyt, 1 prioritet faktisk.

Made by Maria-merket må på plass og posene strykes.

Et annet prosjekt ble også ferdig her i helgen.
 Prosjektet bestod i å lære meg hvordan man hekler bestemorsruter og lager teppe av de.
Siste del av min venninnes hekleskolen ble gjennomført fredagskveld.
Jeg lærte da hvordan man tryller -eller hekler om du vil - sammen 24 lapper til et teppe og lager en fin kant rundt hele teppet.

Mandagsklem Tante Te

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar