7. april 2010

Kortlaging eller scrapbooking om du vil

La meg introdusere deg for min "hjertebank"hobby, kortlaging/scrapbooking. Dette kan alle få til med hjelp av litt papir, noen stempler, litt stæsj, noe tankevirksomhet og en smule kreativitet. Eller copycat-virksomhet, noe jeg selv er en mester i, hent inspirasjon fra andre! Ikke alle behøver å finne opp kruttet hver gang, det er bare å se, lære og gjøre:)

Her er resultatene fra en hel dag med scrapping, te og skravling hos den flotteste dama i gata kariannesklinkekule.blogspot.com.

Lørdagen resulterte i to så ganske forskjellige kort! En hel lørdag og bare to kort sier du, ja men slik er det med kreativitet, noen ganger kommer det masse og andre ganger slett ikke stort.


Dette her burde gå rett hjem hos alle dere her i blogglandia med ugledilla. Uhhuuuu sier jeg bare, kommer flere uglekort etterhvert, med enda tøffere og retro ugle!


Det nederste her faller vel under den litt mer romantiske stilarten, som jeg personlig får mer og mer sansen for når det kommer til muligheter i kortproduksjonen. Hjernecellene løper løpsk blandt uttallige muligheter i utformingen av kort med bruk av gamle bilder, stilige blonder, gamle knapper, prismer, urskiver, nøkler, fjær og gamle billetter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar