23. april 2010

Velkommen til den nye Bikuben

Fryd for øyet!
Bikuben (scrapperbutikken) har flyttet inn i ny og størrrrre butikk på Strømmen. Jeg tok turen innom på åpningsdagen sist lørdag, her er noen bilder fra de nye lokalene. Ta turen og bli hekta, beregn gooooood tid, du kommer ikke herfra med det første. Hyllemeter på hyllemeter med godsaker.

Hva sies om en noen meter stempler?

En vegg på 4 meter med blomster?

Veldig veldig mange hyller med papir i alle tenkelig mønstre og farger?

Et hav av ting og tang?

Quick cuts og dies i alle former og fasonger.

Disse tingene fikk bli med meg hjem:)

Nydelige retro kort med forskjellig tekst og bilder.

Og disse retro bokstavkortene, jeg gispet bare når jeg fikk øyet på disse.

Noen ark som passer til måtte jeg raske med deg.

Håper å forvandle deler av dette til bursdagskort til min lille fadderjente som fyller år på søndag.
God helg!

1 kommentar: