18. august 2010

128 dager til jul og årets julekalender på NRK

I dag bestilte jeg billetter til juleforestillingen Putti Plutti Pott!
Klok av skade, hadde jeg bestemt meg for at i år SKULLE jeg ha supre plasser - uten noen høye, breie eller hylende mellom oss og scenen. Og gjett om jeg fikk plasser; rad 1 - midt på! Lørdag 18 desember kl 18.00, åhhhh så koselig oppladning til den siste uken før jul.

OG gjett hva NRK sender som julekalender  i desember?
Jul på Månetoppen
Så da kjære bloggere er det bare å finne frem tykke pinner, rødt og blått garn!
Strikk og tov!
Overrask ungene med noen nisseklær 1. desemer!
TanteTe barna har opparbeidet seg en egen garderobe av nisseklær, de har blånissegensere, tova nissevotter i rødt og blått, blånisseluer, røde kortluer og langluer i diverse størrelser. Kort sagt barna blir lettere påvirket av sin småtussete juleentusiast av en mor! *smil* Kanskje "nissestrikkingsdilla" kommer noen andre til gode i år...

Ho ho ho fra FruJul

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar