31. august 2010

Ritzenhoff kopper

Da jeg jobbet i kjøkken og interiørbutikken Feinchmecker, var vi forhandlere av Ritzenhoff. Disse farveglade produkter som er elsket og hatet av så mange. Det tok en god stund før jeg klarte å skjønne sjarmen med de, men etterhver tok en del opp plass i kjøkkenskapene mine. Her er noen av kaffekoppene mine.

Jeg har gått for kopper med jenter på, forskjellige typer og stiler.

Så dette var noen av vennene mine.

Den det mest geniale de har laget er disse fantastisk gode tekoppene! Det vises ikke på bildene men hver kopp har en tesil som passer oppi koppene, med en egen skål som man legger tesilen i når teen er ferdig å trekke. Mye bedre enn teklyper, teen får god plass til å utvide seg - dermed mye bedre smak! Me like! Jeg har disse to koppene. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar