28. oktober 2010

Julekortverksted

Lørdag ble de første julekortene produsert og TanteTe's små grå fikk virkelig kjørt seg! På 4 timer ble det laget nesten.... 4 kort. De første kortene tar ekstremt laaaaannnng tid... Først må TanteTe finne inspirasjon... så velge hvilke farger som julekortene skal ha dette året, hvilke type stasj som går til og hvordan layouten på kortet skal se ut.

Kreativt rot midt i stua, for slik er det jeg jobber best, med alt innen rekkevidde.

 Men nå har jeg alt jeg trenger av papir, accessories og utstyr så da er det bare å klemme i vei og ta unna storproduksjonen nå, i god tid før desember kommer. Her er et av forsøkene.

I helgen skal det bli godt norskt innnevær har jeg skjønt og gutta mine har mast om julekortverksted lenge, så det passer jo veldig bra! Gleder meg til å se deres kreasjoner og fargevalg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar