31. oktober 2010

Julestrømper i retro stoff

Helgen har gått med til kreative aktiviteter og jeg har rukket en hel del! Kanskje det var den ekstra timen som vi fikk i helgen som gjorde det store utslaget?

Det hele begynte med at jeg skulle våge meg ut på litt sying.... av julestrømper. Det tar tid å kutte ut stoffet og litt pirk med syingen, men veldig morro når den er ferdig.

Julestrømpe i lin med strykemotiv fra Skagen og blondebånd.

Endelig fikk jeg sydd noe av retrostoffene mine.

Rosa? HerrTe mente dette ikke var passende julefarge!
Men stoffet er helt herlig i rosa, hvitt og lime.

Nytt uglestoff fra USA fikk også bli strømpe.

Om noen er interessert selges disse for 150 kr + evt porto
 (bare send en mail - adressen ligger i høyre kolonne øverst på bloggen).

Helt på tampen nå våger jeg med ut på putesying...
Husket plutselig at jeg må vaske stoffene først slik at de ikke krymper forskjellig i vask.
Og så må jeg kjøpe mer tråd, for jeg gikk helt tom! Typisk:)

2 kommentarer:

  1. dæm blei kul! :) ser ut som du har fått samla opp en del stopp no. Så da e det bare å sy ivei!! Treng putetrekk til nysofan! KJøpe hvis du syr. klæm

    SvarSlett